این سایت به فروش می رسد 09139135264


آغاز بیمه رانندگان تاکسی درون‌شهری از هفته آینده

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: نام‌نویسی اولیه رانندگان تاکسی‌ در شرکت خدمات ماشینی انجام شده و در انتظار ابلاغیه دولت برای اجرای نهایی است؛ هفته آینده (اواسط دی‌ماه) بیمه رانندگان تاکسی درون‌شهری آغاز می‌شود.


محمد محمدی؛ مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین‌ اجتماعی در خصوص بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی (تاکسی درون‌شهری و برون‌شهری) اینگونه اظهار کرد: این رانندگان باید بر اساس دهک‌بندی مشمول بیمه شوند و بخشی از حق بیمه آنها توسط دولت پرداخت شود.

 

محمدی گفت: آیین‌نامه اجرایی این قانون درمرداد ماه تصویب شده ولی ملاحضاتی دارد که اگر این ملاحظات اصلاح شود گروه‌های جدیدی را تحت پوشش بیمه قرار خواهیم داد.

 

وی افزود: اسامی رانندگانی که از سازمان حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارسال و پالایش نهایی انجام شده است. همچنین نام‌‌نویسی اولیه این رانندگان در شرکت خدمات ماشینی نیز انجام شده است.

محمدی ادامه داد: شورای عالی امنیت ملی باید درخصوص نحوه اجرای بند (ب) تبصره (17) تعیین تکلیف کند و آن را به دولت ابلاغ و سپس دولت نیز آن را به ما ابلاغ کند. در انتظار این ابلاغیه هستیم تا 2 هزار راننده درون‌شهری و 8 هزار راننده برون‌شهری را بیمه کنیم. هفته آینده مقدمات اولیه مروبط به بیمه رانندگان تاکسی درون‌شهری آغاز می‌شود.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top