این سایت به فروش می رسد 09139135264


"2807" پل ارتباطی مشتریان و بیمه سینا


1401/08/14

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش آفرینی برای مشتریان ارجمند به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی پرسشهای مشـتریان عزیز است.


به گزارش روابط عمومی بیمه سینا؛ پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسریع در پیگیری موارد مطرح شده، تسهیل در پاسخ‌گویی، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات، از برنامه ها و اهداف ترسیم شده مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا است.

 

بر اساس این گزارش: مـرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا با به کارگیری کارشناسان زبده، استفاده از ابزارهای نوین، ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم و عموم هموطنان برقرار کرده است و این عزیزان را در پیگیری کامل و برطرف کردن مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای مانند صدور آنلاین بیمه نامه، خدمات نوین بیمه ای، ارسال مدارک و پرداخت خسارت و اطلاعات شعب یاری می‌رساند.

 

این گزارش می افزاید: به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا، همراه، مشاور، پشتیبان و یاریرسان مشتریان محترم خواهد بود.

 

یادآور می شود: مشتریان و سهامداران محترم می‌توانند به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، با شماره تلفن 2807 تماس حاصل کنند



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top