این سایت به فروش می رسد 09139135264


طرح ویژه بیمه تجارت نو برای بیمه کردن صندوق امانات بانک ها

طرح ویژه بیمه تجارت نو برای بیمه کردن صندوق امانات بانک ها


1401/08/01

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو اظهار داشت: با توجه به ریسک صندوق امانات، طرح ویژه ای را طراحی کرده ایم که توانسته ایم آن را با برخی از بانک ها به پیش ببریم.


نیما نورالهی در حاشیه نمایشگاه اینوکس 2022 درباره طرح های جدید شرکت بیمه تجارت نو برای سال جاری، گفت: تفاهمنامه ای را با بانک شهر منعقد کرده ایم که بر اساس آن، تمامی صندوق های امانات این بانک را تحت پوشش بیمه قرار دهیم تا اگر ریسکی متوجه این صندوق ها شد، بانک از این بابت دغدغه ای نداشته باشد.

 

وی درباره جزییات این طرح گفت: این طرح در چند بعد طراحی شده است و به میزان سرمایه تعیین شده از سوی افراد، قیمت حق بیمه تعیین خواهد شد که حداکثر سرمایه در این طرح، پنج میلیارد تومان تعیین شده است.

 

نورالهی در عین حال اعلام کرد که بیمه تجارت نو این طرح را به صورت انفرادی با بانک رفاه کارگران و بانک تجارت هم در حال انجام دارد.

 

وی با بیان این نکته که بیمه تجارت نو، سال جاری را پرقدرت شروع کرده و در نیمه اول سال 60 درصد افزایش پورتفوی را تجربه کرده است، ادامه داد: این شرکت روی خرده فروشی متمرکز شده و بسترهای خوبی را هم پایه ریزی کرده است.

 

مدیرعامل بیمه تجارت نو با اشاره به طراحی اپلیکیشن بنو از سوی این شرکت و ارائه خدمات جدیدی به مشتریان نظیر امدادخودرو، اسنپ دکتر و حضور در صحنه، اضافه کرد: یک سامانه خرده فروشی به نام بنوشاپ طراحی کرده ایم که به نوعی این امکان را ایجاد می کند که شبکه فروش شرکت را چندبرابر کنیم.پ

 

وی نسبت خسارت شرکت بیمه تجارت نو را 54 درصد و میزان تولید حق بیمه شرکت را در سال جاری 1500 میلیارد تومان ذکر و پیش بینی کرد که این میزان تا پایان سال به 2300 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

 

نورالهی از طراحی یک هسته بیمه ای مستقل از دو سال پیش در بیمه تجارت نو خبر داد و اظهار داشت: با توجه به سیستمی که طراحی کرده ایم روش فروش متمایز، پزشک و چک آپ آنلاین، تعیین هویت آنلاین و روش های جدید دیگری را مبتنی بر توسعه دیجیتال امکان پذیر کرده ایم.

 

وی درباره همکاری شرکت با استارت آپ ها هم گفت: در توسعه اکوسیستم دیجیتال، این شرکت ها در حوزه خدمات نظیر اسنپ و آچاره در اپلیکیشن بیمه تجارت نو وارد می شوند و خدمات خود را ارائه می کنند.

 

مدیرعامل بیمه تجارت نو از تصویب استراتژی تحول دیجیتال در این شرکت خبر داد و یادآور شد: اگر در این مسیر حرکت کنیم و نوآوری و خلاقیت و تکیه بر روش های جدید را مورد تاکید قرار دهیم خود را از سایر شرکت ها متمایز خواهیم کرد.

 

وی سهم این شرکت را از بازار شرکت های بیمه در سال گذشته 1.6 درصد ذکر کرد و از تصویب ساخت یک مدرسه از سوی بیمه تجارت نو در استان سیستان و بلوچستان در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی شرکت خبر داد.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top