این سایت به فروش می رسد 09139135264


شعب بیمه تعاون، پیشرو، پویا و در مسیر پیشرفت

شعب بیمه تعاون، پیشرو، پویا و در مسیر پیشرفت


1401/07/27

با هدف افزایش فروش، کیفی سازی پرتفوی و توسعه شبکه فروش، دوره آموزشی ویژه همکاران شبکه فروش در شعب بیمه تعاون شروع شده است.


این دوره ها با ترکیب انتقال مطالب فنی توسط مدیر شعبه و انتقال مفاهیم فروش و بازاریابی با استفاده از مربیان خارج از شرکت شروع شده است.

در این جلسات موضوعاتی نظیر مقدمه فروش، شروع به نهایی کردن فروش، مدیریت اعتراض مشتریان، مدیریت سوالات مشتریان بررسی و در نهایت برای بهینه سازی جلسات بعدی از حاضرین نظر سنجی شد.

همچنین رشته های تخصصی نیز توسط آموزگاران متخصص ستادی و نیز خارج از شرکت به نمایندگان و کارکنان شعب آموزش داده شد.


آموزش دوره های باربری، کشتی و هواپیما توسط سهیلا شرفی، مدیر باربری، کشتی و هواپیمای بیمه تعاون در شعبه هرمزگان

آموزش دوره بازاریابی توسط سعید ایروانی در شعبه مشهد

آموزش دوره فروش در شعبه خوزستان

آموزش دوره بیمه های آتش سوزی توسط آقای ثالثی در شعبه قزوین


گفتنی است یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز در رویداد «اینشورتاک»، اولین مسابقه سخنرانی تخصصی در صنعت بیمه که با هدف ارتقای مهارت‌های فن بیان و سخنوری‌ برگزار شد، از ضرورت های برگزاری چنین مسابقات و رویدادهایی به منظور آموزش مهارت های سخنوری و ارائه حرفه ای و کمک به رشد و توسعه ضریب نفوذ بیمه در بین مردم سخن گفته بود.

 او همچنین در نشست آنلاین بررسی آثار پاندمی کرونا بر صنعت بیمه نیز بیان کرده بود که با توجه به تحولاتی که تحت تأثیر پاندمی کرونا به وجود آمده است، این ضرورت بیش از پیش دیده می شود که به آموزش نیروی انسانی به منظور مواجهه با شرایط آینده توجه ویژه ای صورت پذیرد.

 



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top