این سایت به فروش می رسد 09139135264


انعقاد تفاهم نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی

انعقاد تفاهم نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی


1401/06/15

تفاهم‌نامه همکاری بین سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مجید بهزادپور رئیس بیمه مرکزی در راستای توسعه فعالیت‌های فناورانه منعقد شد.


سورنا ستاری در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه همکاری افزود: فعالیت در این حوزه باید هم اشتغال دانش آموختگان را در بر داشته باشد و هم سطح رفاه را گسترش دهد.

 

وی گفت: از طریق بیمه بازار جدید و ایده‌های جدید مطرح می‌شود و باید از این شرکت‌ها حمایت شود. حوزه استارتاپ‌ها در بورس و بازار‌های سنتی می‌تواند دسترسی مردم را زیاد کند و این اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه فرهنگ خصوصی در بخش دولتی و خصوصی شکل بگیرد.

 

ستاری تاکید کرد: صنعت بیمه ما در منطقه خودمان اثبات کرده اتفاقات خوبی در چند سال اخیر در این حوزه شکل گرفته، اما سرعت تحولات کافی نبوده است؛ بنابراین باید بتوانیم تحولات را گسترش دهیم.


راه اندازی مرکز نوآوری در شرکت بیمه

در ادامه مجید بهزادپور گفت: صنعت بیمه یک صنعت بزرگ با نفوذ پذیری بالا در حوزه اقتصاد است و تسهیل گری برای ارائه خدمات آسانتر همراه با برآورده شدن نیاز‌ها را در پی دارد.

 

وی افزود: تمامی شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه می‌توانند فعالیت داشته باشند. ظرفیت‌های صنعت بیمه در حوزه‌های کلیدی و فناوری مانند هوافضا، حوزه سایبری و دانش بنیان گسترده است.

 

بهزادپور در ادامه تاکید کرد: تلاش داریم با راه اندازی مرکز نوآوری در شرکت بیمه پژوهشگران این حوزه بتوانند ایده‌های خود را مطرح کنند تا این ایده‌ها تبدیل به سرمایه و فعالیت اشتغال آفرین شود.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top