این سایت به فروش می رسد 09139135264


تقدیر رئیس جمهور از مدیرعامل بیمه تعاون

تقدیر رئیس جمهور از مدیرعامل بیمه تعاون


1401/06/14

رئیس جمهور دولت سیزدهم در مراسم گرامیداشت روز ملی «تعاون» از خدمات مدیرعامل بیمه تعاون در مسیر توسعه دستاوردهای خدمت رسان و اخذ جایگاه تعاونی برتر تقدیر کرد.


حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم، در آئین افتتاح طرحهای تعاونی و تقدیر از تعاونیهای برتر کشور، از یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به عنوان یکی از تعاونی های برتر کشور تقدیر کرد.

 

وی در این مراسم با اشاره به تصویب سند ملی تعاون در سال ۱۳۹۱ و تحقق حدود ۲۰ درصدی اهداف آن در طول ۱۰ سال گذشته گفت: دستگاه‌هایی که در اجرای این سند دارای مسئولیت هستند، از امروز ۱۵ روز زمان دارند تا نظرات و دیدگاه‌های خود درباره دلایل ایفا نشدن این مسئولیت‌ها و راهکارهای پیشنهادی برای اجرای این مسئولیت‌ها را به معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کنند.

 

رئیس جمهور در ادامه بخش تعاونی را بخشی بسیار مهم و دارای جایگاه راهبردی در اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: قرار دادن بخش تعاونی به عنوان یکی از سه بخش فعال در اقتصاد کشور، از تدابیر ارزشمندی بوده که در تدوین قانون اساسی در نظر گرفته شده است.

 

رئیسی، تحقق نیافتن سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور را یک نقص خواند و با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای رفع این نقص، افزود: البته این ایراد به معنای نادیده گرفتن نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشور نیست. تعاونی‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی منشا خدمات زیادی برای کشور بوده‌اند و این قابل انکار نیست.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top