این سایت به فروش می رسد 09139135264


انعقاد قرداد همکاری شرکت بیمه دانا با مراکزدرمانی معتبر شهرستان‌های استان تهران

انعقاد قرداد همکاری شرکت بیمه دانا با مراکزدرمانی معتبر شهرستان‌های استان تهران


1401/06/13

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه دانا اجرای مطلوب آن را ضروری دانست.


در نشست مشترک روسای تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و شرکت بیمه دانا که به منظور هم اندیشی و تبادل نظر درباره فرآیندهای اجرایی قرارداد تکمیلی درمان برگزار شد، مهدی نیک فر،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران با اشاره به افزایش تعهدات بیمه‌ای که از اهداف این تفاهم نامه بوده است گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص توجه به معیشت و سلامت فرهنگیان و پیگیری‌های مقام عالی وزارت نسبت به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه دانا اجرای دقیق و مطلوب آن ضروری است.

 

وی گفت: شرکت بیمه دانا با عقد قرارداد با مراکز درمانی معتبر در سطح شهرستان‌های استان تهران می‌بایست نسبت به اجرای مطلوب قرارداد مذکور اقدامات لازم را مبذول نماید .

 

در ادامه قائم مقام شرکت بیمه دانا خدمت رسانی به فرهنگیان معزز را افتخار این شرکت دانست و از تلاش و اهتمام شرکت برای رضایتمندی هر چه بیشتر فرهنگیان عزیز خبر داد.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top