این سایت به فروش می رسد 09139135264


سن برخورداری از خدمات نازایی و ناباروری بیمه سلامت چند سال است؟

سن برخورداری از خدمات نازایی و ناباروری بیمه سلامت چند سال است؟


1401/05/25

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی اظهار کرد: زوجین تا سن ۴۹ سال می‌توانند از خدمات نازایی و ناباروری بیمه سلامت تا ۳ دوره بهره‌مند شوند.


علی اربابی، امروز دوشنبه ۲۴ مرداد به رسانه‌های گروهی گفت: برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زوجین تا سن ۴۹ سال می‌توانند از خدمات نازایی و ناباروری بیمه سلامت تا ۳ دوره با پوشش بیمه‌ای ۹۰ درصد، از تعرفه دولتی و عمومی غیر دولتی استفاده کنند.


وی افزود: همچنین برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تمامی مادران باردار فاقد پوشش بیمه، تا پایان دوره‌ی شیردهی و همچنین کودکان آن‌ها تا پایان ۵ سالگی، بدون انجام ارزیابی وسع، با اعتبار یک ساله و بدون رعایت شرط خانوار، تحت پوشش بیمه رایگان قرار خواهند گرفت.


اربابی گفت: زوجین تا ۴۹ سال، و مادران باردار می‌توانند برای بهره مندی از خدمات بیمه سلامت، به دفاتر پیشخوان مراجعه و مستندات و اطلاعات خود را ارائه دهند.


وی یادآور شد: همچنین تمامی افراد فاقد پوشش بیمه درمانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا از طریق سامانه خدمات شهروندی به نشانی bimehsalamatiranian.ir به صورت غیر حضوری برای بیمه کردن خود و اعضای خانواده شان اقدام کنند.


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان نیز برای آگاهی از آخرین وضعیت پوشش بیمه‌ای و پزشک خانواده خود می‌توانند از کد دستوری #۱۶۶۶* استفاده کنند و همچنین تلفن گویای ۱۶۶۶ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و دریافت نظرات و پیشنهادات افراد است.




مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top