این سایت به فروش می رسد 09139135264


جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیمه دی

جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیمه دی


1401/05/24
جلسه مدیرکل بنیاد، معاونت بهداشت و درمان با مسئولان بیمه دی مسائل و چالش های موجود بهداشت و درمان بنیاد استان و خانواده های معظم شاهد و جانبازان با بیمه دی را مطرح شد.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات درمانی خانواده شهدا و ایثارگران باحضورمدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان، معاونت بهداشت و درمان و مسئولان بیمه دی یکشنبه 23 مردادماه 1401 در محل بنیاد استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل، معاون و کارشناسان معاونت بهداشت و درمان بنیاد خوزستان مسائل و چالش های موجود بهداشت و درمان بنیاد استان و خانواده های معظم شاهد و جانبازان با بیمه دی را مطرح و خواستار رفع این موارد و جلب رضایت مندی جامعه گرانقدر ایثارگری شدند .

ضمن بررسی موضوعات و مسائل مرتبط با بیمه ایثارگران و خانواده‌های آنان، تأکید شد که رسیدگی به پرونده‌های بیمه‌ای این عزیزان که سرمایه‌های بزرگ و ارزشمند کشور هستند، با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

در این دیدار مشکلات، مسائل و قراردادهای بیمه‌ای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مطرح و مقرر شد هزینه های درمانی کارکنان، سندهای ارایه شده توسط آنان و پرداخت هزینه ها در اسرع وقت رسیدگی شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ضمن قدردانی از همکاری بیمه دی درباره اقدامات انجام شده در بنیاد شهید خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی بنیاد شهید ایجاد عدالت در ارائه خدمات است ،خدمت رسانی به خانواده های شهداء و ایثارگران افتخار بزرگی است که باید بصورت یکسان بین خانواده شاهد و ایثارگر صورت گیرد.

وی در ادامه بر لزوم تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و ارائه بهترین خدمات به این عزیزان تاکید کردند.

نورانی بر افزایش مراکزدرمانی جهت خدمات رسانی آسان وبهینه به خانواده های معزز جامعه هدف تاکید کرد وی از مسئولان بیمه دی خواست با جدیت تمام و هماهنگی بنیاد در اسرع وقت مسائل و مشکلات پیش رو را حل کنند تا جامعه هدف با آرامش کامل و بدون دغدغه ی مشکلات درمانی زندگی کنند.

مسئولین بیمه دی با ارائه گزارش مفصل از برنامه های بیمه دی و با بررسی مسائل مطرح شده از سوی مسئولان بنیاد استان نسبت به حل مشکلات و اصلاح و تسریع در فرایند ارائه تسهیلات قول مساعد دادند .

اسکندری درادامه این دیدار در خصوص مطالبات معوق این شرکت از بنیاد شهید، اظهار داشت؛ امید است با برطرف شدن موانع در دریافت مطالبات، بیمه دی نسبت به ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی خانواده‌ی شهداء و ایثارگران اقدام نماید.

گفتنی است بنا بر تصمیم صورت گرفته، جلسات هماهنگی بیمه دی و بنیاد استان هرماه برگزار گردد.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top