این سایت به فروش می رسد 09139135264


اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا مهر 1401 تمدید شد

اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا مهر 1401 تمدید شد


1401/05/03

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت همگانی تا پایان مهر ماه سال جاری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

 

سید محمد حسینی گفت: تمامی افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمان پایه، برای بهره مندی از مزایای پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت ایران و همچنین کاهش پرداختی در هنگام بیماری می توانند در اسرع وقت با مراجعه به سامانه شهروندی این سازمان به نشانیwww.bimehsalamatiranian.ir مراجعه کنند.

وی از متقاضیان خواست با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و افزود: همچنین پوشش بیمه ای برای سه دهک نخست جامعه رایگان است و تخفیف ۹۰ درصدی برای دهک چهارم، تخفیف ۷۵ درصدی برای دهک پنجم و ششم و تخفیف ۵۰ درصدی برای دهک های هفتم و هشتم اعمال خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان تأکید کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر تخصیص پوشش بیمه ای رایگان با انجام ارزیابی وسع(قرارداشتن در دهک درآمدی یک تا سه ) انجام می شود سازمان بیمه سلامت ایران به جهت رفاه حال افراد فاقد پوشش بیمه درمانی در مواردی که دهک درآمدی متقاضی پوشش بیمه‌ای مشخص نشده و یا نسبت به دهک درآمدی خود معترض باشد در موراد اورژانسی اقدام به اختصاص پوشش بیمه رایگان به صورت سه ماهه کرده است.

حسینی در ادامه به جزئیات تمدید دفترچه بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: با توجه به اوج گیری دوباره ویروس منحوس کرونا به منظور پیشگیری از تجمع بیمه شدگان برای تمدید پوشش بیمه ای در دفاتر پیشخوان،  پوشش بیمه ای بیمه شدگان صندوق روستائیان تا پایان سال و بیمه سلامت همگانی تا پایان مهر ماه سالجاری به صورت سیستمی تمدید اعتبار می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۶۶۶* از تاریخ اعتبار بیمه خود آگاه شوند.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top