این سایت به فروش می رسد 09139135264


تمهیدات ویژه بیمه سلامت برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی

تمهیدات ویژه بیمه سلامت برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی


1401/04/26

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از همه کسانی که فاقد هر گونه پوشش بیمه درمانی هستند دعوت کرد که با تمهیداتی که سازمان بیمه سلامت ایران لحاظ نموده است، خود را بیمه درمانی نمایند.


از استان کهگیلویه و بویراحمد:دکتر کیان دهراب پور با بیان این خبر گفت: این افراد هم می توانند به صورت حضوری در ۳۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد این اداره کل با ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی خود را حداقل به مدت سه ماه بیمه درمانی رایگان نموده و بعد از آن بیمه خود را طبق دهک بندی های صورت گرفته ادامه دهند که دهک های اول تا سوم به صورت رایگان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: افراد بدون بیمه درمانی همچنین می توانند به صورت غیر حضوری از طریق سامانه www.bimehiranian.ir خود را بیمه نمایند.

دهراب پور گفت: مردم برای اطلاع از وضعیت بیمه ای خود می توانند از طریق پیام دستوری #۱۶۶۶* اقدام کنند و این امکان برای آنها وجود دارد؛ هرگونه اطلاعاتی در رابطه با بیمه سلامت را از طریق شماره تلفن گویای ۱۶۶۶ مربوط به سازمان بیمه سلامت ایران، کسب نمایند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از ۵۲۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت می باشند که از تسهیلات ۹۰ تا ۹۵ درصدی تخفیف در بخش بستری در بیمارستانها و تسهیلات ۷۰ تا ۸۰ درصدی خدمات سرپایی (ویزیت، دارو و پاراکلینیک) بهره مند می شود.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top