این سایت به فروش می رسد 09139135264


تمدید قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان بهمن/ افزایش سقف هزینه‌های درمانی در قرارداد جدید

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به افزایش سقف پرداخت برخی شاخص‌ها در قرارداد جدید از تمدید قرارداد قبلی تا پایان بهمن خبر داد.

 

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: هنور قرار داد جدید بیمه‌ای منعقد نشده است و فعلا تا پایان بهمن قرار داد سال گذشته را تمدید کردیم و در حال بررسی شرایط برای انعقاد تفاهم نامه قرارداد جدید هستیم.

 

او ادامه داد: البته ممکن است تا قبل از همین ماه و به زودی قرار داد جدید بیمه معلمان منعقد شود و شرایطی هم برای این قرارداد در نظر گرفتیم.

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سعی داریم شوک قیمتی در قرارداد جدید برای فرهنگیان ایجاد نشود، گفت: سعی داریم با در نظر گرفتن حداکثر امکانات در حد مقدور کمترین بار مالی ممکن را برای فرهنگیان در نظر بگیریم.

 

کریمی‌فر با بیان اینکه تغییراتی برای تعرفه‌های بیمه در نظر گرفتیم، گفت: سعی داریم تا در قرارداد جدید بیمه سقف هزینه‌های زایمان تا ٣و نیم افزایش یابد همچنین تعرفه هزینه چشم پزشکی تا ٣٠ درصد و هزینه لیزیک تا ٢ میلیون افرایش یابد.

 

پیگیری وضعیت معلمان آسیب دیده با ارجاع پرونده میسر است

او درباره جزئیات اظهاراتی که وزیر آموزش و پرورش مبنی بر پیگیری وضعیت معلمان آسیب‌دیده در حادثه آتش سوزی کانکس گفت: در این باره اطلاعات کاملی نداریم و برای پرداخت هزینه‌های درمان باید پرونده معلمان به دست ما برسد تا بررسی‌های لازم را داشته باشیم و هنوز این اتفاق نیفتاده است و کار را استان باید دنبال کند، ما هم پیگیر خواهیم بود.

 

کریمی فر گفت: اگر معلمان بیمه باشند هزینه درمان آن‌ها به طور کامل پرداخت خواهد شد و در غیر این صورت استان پیگیری کار‌ها خواهد بود.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top