این سایت به فروش می رسد 09139135264


قرعه کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز

 

آیین قرعه کشی جشنواره " همراهان ماندگار بیمه البرز" امروز دوشنبه اول دی‌ماه 99 برگزار و به 62 نفر از مشتریان برنده این شرکت، نیم سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.


در جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز که به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت این شرکت برگزار شد، مشتریانی که از 29 تیرماه لغایت پنج آبان ماه 1399 به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز اقدام کرده اند ضمن برخورداری از تخفیفات، در قرعه‌کشی بزرگ بیمه البرز شرکت داده می شوند.

 

بر این اساس، آیین قرعه کشی "جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز" اول دی‌ماه روز نخست زمستان 99 با نظارت مراجع قانونی برگزار خواهد شد و به 62 نفر از مشتریان بیمه البرز که در 100روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریده اند بر اساس امتیازبندی به قید قرعه 62 نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، کمک و یاری بیمه البرز به هموطنان در شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناجوانمردانه و شیوع بیماری کرونا از جمله اهداف برگزاری جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز بود تا هموطنان بتوانند با تخفیف و به صورت اقساط اقدام به خرید بیمه نامه کنند.

 

این گزارش حاکی است، آیین قرعه‌کشی جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز روز دوشنبه اول دی‌ماه 1399 از ساعت 16 به صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت بیمه البرز به نشانی ALBORZINSURANCECO@ و صفحه آپارات شرکت به نشانی www.aparat.com/bimehalborz پخش خواهد شد.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top