این سایت به فروش می رسد 09139135264


پرداخت خسارت بیمه به ساعت خاصی محدود نیست؛ خسارت حوادث رانندگی در ساعت‌های منع ترددازطرف بیمه پرداخت میشود


بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت‌های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه‌های بدنه اتومبیل، محدود به ساعت خاصی از شبانه‌روز نیست.

 

به دنبال انعکاس ادعایی در برخی از رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر پرداخت نکردن خسارت به زیاندیدگانی که در ساعت های ۲۱ تا ۴ بامداد روزبعد در سطح شهر تردد می‌کنند، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این مطلب، تاکید کرد: در صورت بروز خسارت در ساعت منع تردد نیز  زیان‌دیدگان می‌توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام کنند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه‌های بدنه اتومبیل، محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست و شرکت‌های بیمه با رعایت مقررات قانون بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه بدنه اتومبیل، مکلف به جبران خسارات وارده در همه ایام و ساعت‌ها هستند.

 

بنابراین در صورت بروز خسارت در ساعت منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان می‌توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام کنند.

 

با هدف کنترل شیوع کرونا، محدودیت های تردد در تهران و سایر شهرها از ساعت 21 تا 4 بامداد اعمال شده است.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top