این سایت به فروش می رسد 09139135264


آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان از ۲۳ شهریورماه در مشهد

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان از ۲۳ شهریورماه در مشهد


1399/06/23

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان از یکشنبه ۲۳ شهریور تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم مهرماه خبر داد.

 

احمد محبی در این باره اظهار کرد: جهت تقویت خدمات رفاهی تاکسیرانان، حمایت و پوشش قسمتی از هزینه‌های درمانی آنها و کاهش آسیب پذیری این قشر ثبت نام بیمه تکمیلی تاکسیرانان آغاز شد.

 

وی افزود: حق بیمه تاکسیرانان برای مدت یکسال حدود شش میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است که بیش از ۸۰ درصد آن توسط سازمان تاکسیرانی پرداخت و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال آن بر عهده تاکسیران است.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین میزان فرانشیز فاکتورهای پرداختی تاکسیرانان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته که این میزان از ۳۰ درصد به ۲۰ درصد تقلیل پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: تاکسیرانان می‌توانند در موعد مقرر با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه، پروانه معتبر تاکسیرانی جهت ثبت نام به آدرس‌های میدان شهدا، مجتمع تجاری اداری میلاد، طبقه اول واحد ۷F و خیابان سلمان فارسی، بین سلمان فارسی ۱.۶ و ۸، پلاک ۱۷، طبقه منفی یک مراجعه و ضمن ثبت نام در این طرح، از خدمات ویژه آن استفاده کنند.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top