این سایت به فروش می رسد 09139135264


هشدار مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی به مدیران ساختمان‌ها

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی به افراد به ویژه مدیران ساختمان‌ها هشدار داد که طبق قانون  باید برای بنای ساختمان بیمه نامه آتش سوزی خریداری کنند تا در زمان وقوع حادثه شخصا مجبور به پرداخت خسارت نشوند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی رضا بیگدلی- مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی که مهمان پنجاه و دومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی بود، به نکات مهمی که شاید خیلی از افراد جامعه نسبت به آن‌ها آگاهی ندارند اشاره کرد و گفت: خسارت‌های مالی که احتمال وقوع آن‌ها وجود دارد و در نهایت منجر به زیان مالی شود، متعدد است از این رو در یک کلام می‌توان گفت افراد باید پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی را خریداری کنند.

 

او در ادامه تصریح کرد: به طور مثال فردی که تنها یک منزل مسکونی دارد و برای آن بیمه نامه خریداری کرده است باید بیمه مسئولیت آتش سوزی و خسارت‌های وارده به همسایگان را نیز در پوشش‌های خود مدنظر قرار دهد. همچنین مدیران ساختمان‌ها باید برای کل بنا بیمه آتش سوزی خریداری کنند تا در زمان وقوع خسارت مجبور به جبران خسارت ساختمان نشوند.

 

بیگدلی در پاسخ به این سوال که چرا افراد باید بیمه نامه آتش سوزی خریداری کنند، بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و رشد نرخ تورم در سال‌های اخیر جبران زیان به واسطه وقوع اتفاقاتی همچون  آتش سوزی، زلزله و سیل برای خانواده‌ها بسیار سنگین خواهد بود، از این رو تاکید می‌شود که افراد بیمه‌های آتش سوزی را برای منازل و محل کار خود خریداری کنند.

 

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی افزود: بیمه نامه طبق قوانین آیین نامه‌های صادره شورای عالی بیمه صادر می‌شود و تمام شرکت‌های صنعت بیمه از قوانین و آیین نامه‌های یکسان استفاده می‌کنند که ارائه خدمات به بیمه‌گذاران و مخاطبان عامل تعیین کننده در عملکرد شرکت‌های بیمه است، در این زمینه بیمه رازی در مرحله صدور، ارزیابی و پرداخت خسارت ارائه بالاترین کیفیت خدمات را در دستور کار خود قرار داده است.

 

او ادامه داد: ارائه خدمات به‌روز متکی به مهارت افراد خبره و همکاران آموزش دیده است که با این تفاسیر می‌توان مدعی شد بیمه گذاران به دلیل آنکه بیمه رازی از همکاران ماهر و خبره بهره می‌برد، می‌توانند در خرید بیمه نامه به این شرکت اعتماد کنند.

 

بیگدلی یکی از مهمترین عوامل در ارائه خدمات شرکت‌های بیمه‌ای را پرداخت خسارت به موقع و متناسب دانست و یادآور شد: ارزیابی خسارت آتش سوزی متناسب به حجم خسارت و یک سری از عوامل تاثیرگذار از 2 هفته تا چندماه به طول می‌انجامد اما اولویت اصلی شرکت بر آن است تا ارزیابی خسارت به طور دقیق انجام و در کمترین زمان خسارت زیان دیده پرداخت شود.

 

افراد الحاقیه افزایش قیمت دریافت کنند

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در بیمه‌نامه‌های آتش سوزی با افزایش نرخ تورم باید الحاقیه افزایش قیمت صادر شود، گفت: با توجه به افزایش نرخ تورم و تاثیر آن بر قیمت محل بیمه شده و اثاثیه آن همچون اثاث منزل و دستگاه‌های صنعتی تحت پوشش نیاز به الحاقیه افزایش قیمت است.

 

بیگدلی خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته به شبکه فروش و نمایندگان بیمه رازی تاکید شد که در رابطه با دریافت الحاقیه از سوی بیمه‌گذاران اقدامات مرتبط را انجام دهند.

 

او یادآور شد: بیمه رازی در روزهای گذشته خسارت‌های بزرگی را به زیان دیدگان پرداخت کرد اما در دو مورد اخیر به دلیل آنکه بیمه گذار، ارزش اموال خود را در بیمه نامه به قیمت روز اعلام نکرده بود، در زمان دریافت خسارت، معادل واقعی خسارت را دریافت نکرد.

 

بیگدلی بزرگترین هدف سال 1402 واحد مدیریت بیمه‌های آتش سوزی را افزایش تعداد نمایندگان فعال در رشته آتش سوزی بیان کرد و یادآور شد: در رشته آتش سوزی تمام نمایندگان می‌توانند فعالیت داشته باشند و این در حالی است که تنها  20 درصد شبکه فروش بیمه رازی توجه ویژه‌ای به رشته آتش سوزی دارند.

 

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه رازی افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده و با تاکید بر چرخش‌های استراتژیک به ویژه استراتژی شعبه محوری و نماینده محوری، هدف این واحد رشد دو برابری نمایندگان فعال در رشته آتش سوزی است.



مشخصات
نام
ایمیل یا شماره تماس
کد امنیتی
هنوز هیچ پیامی ارسال نشده است.


Top