این سایت به فروش می رسد 09139135264


کد یکتا جایگزین برگ فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث شد:: بیمه اول

رئیس بیمه مرکزی گفت: کد یکتا جایگزین نسخه فیزیکی بیمه شخص ثالث شد و نیازی به صدور نسخه کاغذی وجود ندارد.

خداحافظی با نسخه کاغذی بیمه شخص‌ثالث :: بیمه اول

رییس کل بیمه مرکزی با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام کرد: همه شرکت‌های بیمه‌ای از اول خردادماه زیر ساخت‌های لازم را برای دسترسی الکترونیکی بیمه‌گذاران بیمه شخص ثالث به اطلاعات مورد نیاز فراهم کنند.

اعلام سقف پرداخت خسارت بدون کروکی :: بیمه اول

براساس بخشنامه بیمه مرکزی، شرکت‌های بیمه موظف شدند بدون کروکی، تا سقف ۱۱ میلیون تومان خسارت حوادث رانندگی مربوط به بیمه شخص ثالث را پرداخت کنند.

تعرفه ارزیابی خسارات بیمه شخص ثالث اعلام شد

مصوبه جدید شورای عالی بیمه در خصوص اجرای تبصره ماده حوادث ناشی از وسایل نقلیه به شرکت‌های بیمه ابلاغ شد.

صدور دو میلیون بیمه نامه شخص ثالث بصورت آنلاین

غلامرضا سلیمانی که شامگاه دوشنبه در برنامه تهران ۲۰ شبکه پنجم حضور یافته بود، با بیان این مطلب افزود: نمایندگان باید وصول مطالبات بیمه‌نامه شخص ثالث را از ۱۵ اردیبهشت پیگیری کنند.

اطلاعيه بيمه مركزي در خصوص حق بيمه شخص ثالث سال 1399 :: بیمه اول

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، به موجب قانون، بیمه مرکزی موظف است در ابتدای هر سال بر اساس نرخهای مصوب شورای عالی بیمه و با توجه به میزان تعهدات ریالی این بیمه که در بخش خسارت های بدنی معادل دیه ماه حرام و در بخش خسارت

جدول نرخ حق بیمه اجباری شخص ثالث برای سال ۱۳۹۹ :: بیمه اول

شورای عالی بیمه نرخ حق‌بیمه پایه بیمه شخص ثالث در سال ۱۳۹۹ برای کلیه وسایل نقلیه را ۳ درصد بیش از نرخ‌های مورد عمل سال ۱۳۹۸ تعیین نمود.

امکان خرید بیمه نامه برخط از شرکت های بیمه‌ای

رییس کل بیمه مرکزی در بخشنامه‌ای اعلام کرد: با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان خرید بیمه‌نامه به صورت برخط از شرکت‌های بیمه‌ای، فراهم است.

تمدید خودکار بیمه شخص ثالث به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا

رییس کل بیمه مرکزی در نامه‌ای فوری به مدیران عامل شرکت‌های بیمه، فروش آنلاین بیمه نامه شخص ثالث در شرایط کنونی را ابلاغ کرد.

Top