این سایت به فروش می رسد 09139135264


افزایش جذابیت خرید و پرداخت از طریق تلفن‌همراه:: بیمه اول

بررسی‌ها نشان می‌دهد خرید کالا از طریق تلفن‌همراه و پرداخت از طریق ابزارهای پرداخت موبایلی روندی صعودی دارد که بیشترین رشد در میان ابزارهای پرداخت فعال با افزایش ۱.۲۶ درصدی به ابزارهای پرداخت موبایلی تعلق گرفته است.

اجرایی شدن چک الکترونیک گامی موثر در کاهش مراجعات به بانک‌ها و تقویت کنترل کرونا

در شرایط فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور، دولت به دنبال کاهش تردد مردم در جامعه است، اجرای قانون چک الکترونیک توسط بانک مرکزی می تواند کمک بزرگی به دولت در این راستا نماید زیرا خدمات مربوط به چک یکی از پر متقاضی ترین خدمات بانکی در کشور است

سقوط شدید بورس وال استریت برای سومین بار در 6 روز گذشته

ارزش سهام اس اند پی 500 در آغاز به کار معاملات امروز 8 درصد افت کرد و سبب شد تا به صورت خودکار مبادلات 3 شاخص اصلی وال استریت برای سومین بار در 6 روز گذشته متوقف شوند.

اقدام غیرقانونی برخی بانکها در برداشت اقساط از حساب

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه برخی از شعب بانکی از حساب مشتری یا ضامنان آن که مشمول تعویق در پرداخت سه ماهه اقساط شده‌اند، برداشت کرده‌اند، گفت: این کار غیرقانونی است و باید پول برگردد.

برنامه‌های نظام بانکی برای مقابله با کرونا

رییس کل بانک مرکزی با تشریح اقدامات نظام بانکی برای مقابله با کرونا، گفت: برنامه ما کاهش مراجعه به شعب بانک‌ها و استفاده کمتر از اسکناس است، بنابراین سقف کارت به کارت به ۱۰ میلیون تومان، برداشت از خودپرداز به ۵۰۰ هزار تومان و رقم کارت هدیه‌ها به ۲ می

بانک مرکزی ۱۰ رسته شغلی آسیب‌دیده از کرونا را اعلام کرد

بانک مرکزی مصادیق بخش‌ها و رسته‌های کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند را اعلام کرد.

کرونا، چگونه بازار ارز را به آرامش رساند؟

بازار ارز در بهمن‌ و اوایل اسفندماه دچار موج جدید تلاطم‌ها شد، اما با جدی شدن تهدید کرونا، روند صعود قیمت‌ها در بازار ارز متوقف شده و ضمن برقراری آرامش در بازار، قیمت دلار نیز به تدریج به سوی کانال ۱۴ هزار تومانی عقب‌نشینی کرد.

صاحبان کسب و کارها برای تعویق اقساط وام هایشان به شعب بانک‌ها مراجعه نکنند

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری نمایند.

Top